TOYOTA GONDOSKODÁS SZERVIZPROGRAM

Mi a Toyotánál különleges figyelmet szentelünk annak, hogy autóink – a tervezőasztaltól, a gyártósoron át a márkakereskedésig – kimagasló minőségben kerüljenek Önhöz. Számunkra az is fontos, hogy autóink megbízhatóságáról azután is gondoskodjunk, miután értékesítettük őket. Ezért indítottuk útjára a Toyota Gondoskodás Szervizprogramot, melyben kibővített szolgáltatási csomagot kínálunk minden Toyota tulajdonosnak.


A Toyota Gondoskodás Szervizprogram jelenleg az alábbi szervizszolgáltatásokat kínálja Önnek:

 

TOYOTA SZERVIZ 4+

 

Nem szeretne egy vagyont hagyni a szervizben karbantartásra vagy egyéb javításokra? Márkaszervizeink rendkívül kedvező áron vállalják bizonyos gyakori szervizműveletek elvégzését a legtöbb 4 évesnél idősebb Toyota modellre, eredeti Toyota alkatrészekkel és a minőségi szolgáltatás garanciájával.

AKCIÓS SZERVIZMŰVELETEK ÉS INGYENES ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLAT TÖBB MINT 15 FÉLE TOYOTA MODELLRE!


Az ajánlatokban feltüntetett bruttó árak 2011. június 20-tól érvényesek az akcióban részt vevő Toyota Márkaszervizekben. Az ajánlatokban feltüntetett árak kizárólag a jelölt karbantartási és szerviz műveletekre érvényesek a megadott Toyota modellekre. A Toyota Motor Hungary kft. és az akcióban részt vevő Toyota márkaszervizek az árváltoztatás jogát fenntartják. Konkrét árajánlatért és részletes információért forduljon márkaszervizeinkhez!


Ha többet akar megtudni, akkor kattintson ide: http://www.toyota.hu/szervizakcio/szervizcsomagok/index_new.aspx

 

TOYOTA EXTRACARE

 

Az Extracare programról általában
A Toyota Eurocare útmenti segélyszolgálatot a legtöbb Toyota tulajdonos ismeri: ha egy Toyota valamilyen okból mozgásképtelenné válna, a szakemberek a legközelebbi márkaszervizbe szállítják az autót, szükség esetén csereautót biztosítanak, esetleg vonat- vagy repülőjegyet vásárolnak, hogy az autós és utasai folytathassák útjukat. Ám ha az autós nem ezt választja, akkor a Eurocare fizeti a szállodai szobáját, míg a szerviz elvégzi autóján a szükséges javításokat – s mindez nem csupán Magyarországon, hanem Európa legtöbb országában is elérhető
.

Az Extracare szolgáltatási csomag, a már említett segélyszolgálat biztosítása mellett az autó javítási költségeit is fedezi, ha az váratlanul – akár mechanikus, akár elektromos hiba folytán – arra szorulna, hogy tulajdonosa szervizbe vigye. Az Extracare garancia az autó szinte összes részegységére fedezetet nyújt, kivéve a kopó forgó alkatrészeket, illetve azokat az alkatrészeket, amelyeknek - a periodikus karbantartások során - rendszeres cseréje vagy tisztítása szükséges.


Az Extracare szerződés nemcsak olyan autókra köthető meg amelyekre még érvényes a gyártói garancia, hanem a 3 évesnél idősebb Toyota járművekre is. A legtöbb Toyotára köthető Extracare szerződés, amennyiben az 7 évesnél fiatalabb, és a kilométerszámlálója 160 ezer kilométernél kevesebbet mutat.


Milyen alkatrészekre vonatkozik az Extracare?

A garancia kiterjed az autó alábbi komponenseinek váratlan, gyártási hibából eredő meghibásodásaira (a garancia által fedezett alkatrészek pontos listáját, valamint a részletes feltételeket kérjük keresse az extra garancia szerződéshez járó garancia füzetben):

  • motor
  • turbófeltöltő
  • hűtőrendszer
  • elektromos alkatrészek
  • fékrendszer
  • kerékcsapágyak
  • differenciálmű
  • osztómű
  • légkondicionáló
  • kormánymű
  • házak
  • hajtáslánc és felfüggesztés
  • üzemanyagellátó rendszer (benzin)
  • üzemanyagellátó rendszer (dízel)
  • tengelykapcsoló
  • sebességváltó (manuális vagy automata)
  • egyéb (pl. ajtózár, napfénytető, kitámasztó teleszkópok...)


Milyen alkatrészekre nem vonatkozik az Extracare?

A jármű fényezésére, a karbantartások során felhasznált alkatrészekre, az úgynevezett „kopó forgó” alkatrészekre (pl. szűrők, gumiabroncsok, kipufogó rendszer, fékbetétek, féktárcsák, ablaktörlő lapátok, fényszórók, izzók és akkumulátor), valamint a normál kopás / elhasználódás miatt szükségességé vált javításokra nem vonatkozik a kiegészítő garancia. Ezen felül olyan alkatrészekre sem vonatkozik, amelyek az extra garancia füzetben nincsenek fedezett alkatrészként felsorolva.

Milyen kötelezettségekkel jár, ha Ön extra garanciát vásárol?

A Toyota Extracare garancia által biztosított védelem fenntartásához meg kell felelni bizonyos feltételeknek:

  • A Toyota szervizkönyvben előírt időszakos karbantartási munkákat maradéktalanul végeztesse el, amelyre a hivatalos Toyota márkaszervizek rendelkezésére állnak. A garanciális jogok megszűnnek, amennyiben az időszakos karbantartási műveleteket nem végezték el az előírt kilométerfutás után vagy legalább évente egyszer.
  • Mindig győződjön meg arról, hogy a munkát végző hivatalos Toyota márkaszerviz a karbantartás elvégzésének tényét bevezette a szervizfüzetbe vagy a TESBOOK (Elektronikus Szervizfüzet) rendszerbe.
  • A kilométerszámláló bárminemű átalakítása, kijelzett értékének módosítása a garanciális jogok megszűnését vonja maga után. A kilométerszámláló meghibásodását, valamint cseréjét az aktuális óraállással együtt haladéktalanul jelentse be a garanciát biztosító hivatalos Toyota márkaszervizben.
  • Mindenfajta javítási és karbantartási munka csak a márkaszervizben vásárolt üzemi folyadékok és eredeti Toyota alkatrészek vagy azokkal megegyező minőségű anyagok és alkatrészek felhasználásával végezhető el a gépkocsin. A karbantartásokhoz vagy a javításokhoz használt nem megfelelő minőségű nem eredeti alkatrészek használata a garanciális jogok megszűnését vonja maga után.
  • Figyelembe kell venni és betartani a gépjármű használatára vonatkozó, a felhasználói kézikönyvben leírt gyártói utasításokat.


A garancia átruházhatósága.

A Toyota Extracare garancia átruházható a gépkocsi új tulajdonosára, feltéve hogy a jármű karbantartásait a gyártó előírásainak megfelelő módon, hivatalos Toyota márkaszervizben végeztették el, és nem lépték át a garancia kilométerkorlátozását vagy időtartamát.


Garanciális igények intézése

Amennyiben meghibásodást vagy rendellenes működést tapasztal, akkor lépjen kapcsolatba a garanciát biztosító hivatalos Toyota márkakereskedővel, aki segítségére siet. A garancia hatálya alá eső követelések intézéséért az a hivatalos Toyota márkakereskedő (a garancia szolgáltatója) felelős, akinél Ön a garanciális szerződést megkötötte, de amennyiben nem éri el a garanciális szolgáltatást nyújtó hivatalos Toyota márkakereskedőt (ha pl. külföldön tartózkodik), akkor egy másik hivatalos Toyota márkaszerviz is tud segíteni.

Amennyiben az autó mozgásképtelenné válna, akkor a Toyota Eurocare irodai számán adnak további segítséget: Magyarországról: 06-80-201-294, külföldrol: +36-1-458-44-46*
* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”

Milyen extra garancia módozatok léteznek?

Az extra garancia módozatok a garancia időtartamában és kilométer korlátozásában különböznek egymástól.

  • Garancia időn belüli autókra (3 évnél fiatalabb autó és 100 ezernél kevesebb megtett km):
    • +1 év és maximum 130 ezer kilométer
    • +2 év és maximum 160 ezer kilométer
  • Már nem garanciális autókra (7 évnél fiatalabb autó és 160 ezernél kevesebb megtett km):
    • 1 év – kilométer korlázotás nélkül
    • 2 év – kilométer korlátozás nélkül

 

A tájékoztatás nem teljes körű, a részletekről és a feltételekről érdeklődjön márkakereskedéseinkben.

 

TOYOTA EUROCARE

 

Díjmentes segélyszolgálat 3 év után is
A Toyota Eurocare a garancia kezdetétől számított 36 hónapon keresztül érvényes, de nem feltétlenül jár le csak azért, mert az Ön autója már elmúlt 3 éves. Csak annyit kell tennie, hogy 3 évesnél idősebb Toyotáján is Toyota márkaszervizben, az ott vásárolt eredeti Toyota alkatrészek és üzemi folyadékok felhasználásával végezteti el az előírt karbantartási munkákat, valamint az üzembiztonságot veszélyeztető hibák javítását. Ezek után mi ingyenesen további 1 évre meghosszabbítjuk az autóra érvényes Eurocare szolgáltatást. Ezután minden – Toyota márkaszervizben elvégeztetett - előírt karbantartás alkalmával ismételt en meghosszabbítjuk további 1 évre a szolgáltatást.


Néhány szó a Toyota Eurocare országúti segélyszolgálatról

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat a nap 24 órájában, az év minden napján készen áll a segítségnyújtásra azokban az esetekben, ha az alábbiak valamelyike bekövetkezne:
műszaki meghibásodás, kifogyott üzemanyag, balesetből eredő mozgásképtelenség, lemerült akkumulátor, defekt, elveszett vagy bezárt kulcs, betegség.

  • amennyiben lehetséges, az autó helyszíni javítása
  • ha a javítás a helyszínen nem lehetséges, akkor az autót ingyenesen a legközelebbi hivatalos Toyota márkaszervizbe vontatják
  • ha Ön a közelben szeretné megvárni, míg autóját megjavítják, a Toyota Eurocare kifizeti Ön helyett a szállodai elhelyezést (a lakóhelytől 50 km-nél távolabb, legfeljebb 4 napra)
  • ha külföldön tartózkodik, és cserautót szeretne, akkor a javítás időtartamára de legfeljebb 3 napra az Önével megegyező kategóriájú gépkocsit biztosítunk
  • külföldön, bizonyos körülmények között – alternatív megoldásként - a Toyota Eurocare megszervezi és kifizeti az első osztályú vonatjegyet, amellyel Ön és utasai folytathatják utazásukat az eredeti úticéljuk felé, vagy visszatérhetnek lakhelyükre. A javítás befejezése után a megjavított autó átvételéhez is első osztályú vonatjegyet biztosítunk
  • amennyiben bizonyos fontos alkatrészek hiánya miatt a jármű javítása az adott külföldi szervizben nem megoldható, a Toyota Eurocare beszerzi és elküldi ezeket az alkatrészeket a Toyota márkaszerviznek, hogy az elvégezhesse a javítást
  • amennyiben külföldön a járműben utazó valamennyi autóvezető megbetegszik, és emiatt az utazás nem folytatható, a Toyota Eurocare a saját költségén biztosít sofőrt
  • ha ellopták az autóját, elveszett a hitelkártyája, megbetegedett, esetleg jogi vagy általános tanácsadásra van szüksége, a Toyota Eurocare csapata kész Önnek tanácsot adni, vagy továbbítani az üzenetét valakinek, akit értesítenie kell ilyen esetekben
  • abban az esetben, ha a jármű külföldön nem javítható, a Toyota Eurocare vállalja a költségeket, és megszervezi a jármű hazaszállítását az Ön által megadott magyarországi Toyota márkaszervizbe

Ha bárhol Európában problémája adódna Toyota gépkocsijával, kérjük, hívja a következő ingyenes telefonszámok valamelyikét:

- Magyarországról: 06-80-201-294
- külföldről: +*36-1-458-44-46
* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”

A tájékoztatás nem teljes körű, a részletekről és a feltételekről érdeklődjön márkakereskedéseinkben.

 

TOYOTA CASCO


A Toyota számára rendkívül fontos, hogy a Toyota tulajdonosok biztonságban érezhessék magukat nemcsak vezetés közben, de mindig, amikor az autójukra gondolnak. A Toyota-biztosítással a gépjárműhasználatnak csak az örömteli oldala marad, amikor nincs váratlan, kellemetlen meglepetés. A Toyota-biztosítás kizárólag a Toyota tulajdonosok részére kialakított, egyedülállóan kedvező feltételeket kínáló biztosítási termék, amely a hivatalos Toyota-márkakereskedői hálózaton keresztül vehető igénybe.

A Toyota-casco biztosítás és többletszolgáltatásai

A Toyota-casco gépjármű-biztosítási csomag teljes körű védelmet kínál, és kártérítést nyújt törés, lopás, elemi kár és üvegtörés esetére is. Számos önrészvariáció közül Ön kiválaszthatja a legmegfelelőbbet, az üvegtörés kárait pedig önrész levonása nélkül téríti meg a biztosító.

Kölcsöngépjármű-szolgáltatás

Törés- és elemi kár esetén a gépjármű javításának indokolt időtartamára, de legfeljebb 5 napra, napi 5000 Ft összeghatárig megtérítjük a kölcsöngépjármű költségét.

Márkahűség-biztosítás

 Ha a gépjármű töréskára miatt a javítás már nem lenne lehetséges (totálkár esetén), akkor szeretnénk segítséget adni egy új autó vásárlásához.
Ezért, ha ismét a Toyota mellett dönt, akkor a jogos kártérítésen túl a korábbi gépjármű vásárláskori értékének 10%-át a Toyota-casco biztosítás keretében megtérítjük Önnek.

Önrészfelezés

Ha Ön egy Toyota márkaszervizben javíttatja az autóját, és a biztosítási szerződés alapján a javítás költségéből a minimum önrész levonása lenne indokolt, akkor ez a minimum önrész automatikusan megfeleződik. Így a javítási költség Önre eső része jelentősen csökken.

Szervizbe szállítás

A gépjármű mentésével, tárolásával és Toyota márkaszervizbe szállításával kapcsolatos költségeket a Toyota-casco biztosítás keretében 100 000 Ft-ig megtérítjük.

Aktív kárrendezés

Ha az Ön gépjárművében egy idegen személy okoz kárt, aki rendelkezik érvényes felelősségbiztosítással, valamint felelősségét is elismeri, akkor a Toyota-casco biztosítás keretében az ügyintézést mi végezzük.
Toyota márkaszervizünkben a javítást a szükséges adminisztrációval együtt elvégezzük, és később számolunk el a károkozó fél biztosítótársaságával.
Így Ön időt és energiát takarít meg.

Újérték-térítés

Ha a forgalomba helyezéstől számított 1 éven belül ellopnák az Ön autóját, vagy egy töréskár miatt a javítás már nem lenne lehetséges (totálkár), akkor – a kiskereskedelmi számla bemutatása alapján – az önrész levonásával azt az összeget térítjük meg, amennyit Ön az új autóért fizetett.

Avulás mentes térítés

A Toyota-casco szerződés ideje alatt a javítások alkalmával eredeti új Toyota alkatrészeket használunk, de az elterjedt gyakorlattól eltérően mi figyelmen kívül hagyjuk a lecserélt, használt és az eredeti új alkatrészek közötti értékkülönbözetet. Ez azt jelenti, hogy Önnek nem kell kifizetnie azt az értéknövekedést, amit a sérült alkatrészek helyett beépített eredeti és új Toyota alkatrészek okoznak.

Toyota-casco és kötelező gépjárműfelelősségbiztosítás együtt

Ha a Toyota-casco biztosítási szerződéssel együtt kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást is köt, akkor további kedvezményeket is igénybe vehet az ország valamennyi Toyota márkakereskedésében.
Az összes kedvezmény igénybevételével maximum 50%-os díjcsökkentés érhető el a kötelező gépjárműfelelősségbiztosítás díjából.

Mi a teendő kár esetén?

Korrekt, ügyfélbarát kárrendezésre számíthat minden hivatalos Toyota márkaszervizben, ahol gyorsan és kényelmesen javíttathatja meg gépjárművét.
A Toyota-biztosítás segélyvonalán éjjel-nappal kérhet segítséget akár belföldön, akár külföldön történt baleset, műszaki hiba vagy gépjárműlopás esetén.
A Toyota-biztosítás segélyvonala:
(+36 1) 458-4453 és (+36 1) 458-4463
A segélyvonal autómentőt küld a helyszínre, Toyota márkaszervizeket ajánl, kárbejelentéseket fogad, segítséget nyújt a kárszemle megszervezésében, illetve információt nyújt gépjárműkárok megelőzéséhez.
Arra is lehetőség van, hogy az autót egy Ön által választott hivatalos Toyota márkaszervizbe vigyük, ekkor a márkaszervizbe szállítás költségeit számla ellenében legfeljebb 100 000 Ft-ig megtérítjük.
Minden új Toyota gépjármű mellé a biztosításon kívül legalább 3 évig ingyenes útmenti Eurocare segélynyújtás vehető igénybe, melyről külön tájékoztatást kérhet.

Toyota információs vonal:

A Toyota információs vonal helyi tarifával hívható telefonszámon nyújt segítséget Önnek a Toyotabiztosítással kapcsolatos ügyek intézésében:
06-40-TOYOTA (06-40-869682)
Információkat talál a következő elérhetőségeinken is:
Internet: www.toyota.hu/biztositas
E-mail: biztositas@toyota.hu
További tájékoztatásért keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedőjét, ahol értékesítési munkatársunk örömmel áll az Ön rendelkezésére, valamint felvilágosítást nyújt a Toyota Pénzügyi Zrt. szolgáltatásaira vonatkozó kérdéseiben is.
A Toyota-casco biztosítási szolgáltatásait Magyarországon a Generali-Providencia Biztosító
Zrt. nyújtja (1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.).

A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlattételnek! A részletekről és feltételekről érdeklődjön márkakereskedéseinkben!